BIL | PERKARA | TARIKH | TINDAKAN |
1 3
5 | Guru membimbing pelajar memahami kandungan dan keperluan aspek kerja kursus Pelajar melaksanakan aspek kerja kursus Guru menyemak dan memasukkan markah pelajar dalam Borang ACF Pelajar membuat semula aspek kerja kursus tersebut sekiranya tidak mendapat markah penuh (sekiranya ada) Guru menyemak dan memasukkan markah terbaru pelajar dalam Borang ACF (sekiranya ada) | | Guru ICT Tingkatan 5 Pelajar ICT Tingkatan 5 |
ASPEK | LA4.S08.1 Apply all the phases of multimediaproduction to produce an interactive educational multimedia project. | Feb - Mac | |
LA4.S09.2 Gather examples of immersive multimediain education, business or entertainment. | Februari | ||
LA5.S10.1 Apply program development phases todevelop a problem-solving program. | April | ||
LA5.S11.1 Find out the latest programming languages. | Mac | ||
LA6.S12.2 Develop a database project. | Jun – Julai | ||
LA6.S13.1 Find out current developments in computer | Jun | ||
6 | Guru mengisi markah pelajar ke dalam Borang ISF.M1 | Februari – Julai | Guru ICT Tingkatan 5 |
7 | Guru mengisi markah pelajar ke dalam Borang BSF | Julai | |
8 | Guru mendapatkan tandatangan pengesahan daripada Pengetua/PK1/Ketua Bidang bagi borang-borang berikut: I. ISF.M1 (Module 1) II. ISF.M2 (Module 2) III. ISF.M2 (Module 3) IV. BSF | April Julai Julai | Guru ICT Tingkatan 5 Pengetua/ PK1/ Ketua Bidang |
9 | Guru menyerahkan salinan borang BSF kepada Ketua Panitia | Julai | Guru ICT Tingkatan 5 |
Wednesday, October 19, 2011
Jadual Pentaksiran Kerja Kursus ICT Tingkatan 5
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment